Lidé v dnešní době už viděli skoro všechno, a tak je velmi těžké na lidi celkově zapůsobit. Nedivíme se tomu, protože zapůsobit na lidi, kteří mají každý den všechno a všechno už viděli na telefonech je velmi těžké a nadlidský výkon. Lidé navíc mají pocit, že to, co viděli v telefonech už někde viděli na vlastní oči, a tak je ničím nepřekvapíte. Tedy většinou. Musí se buď jednat o něco opravdu zajímavého a nového, nebo se musí jednat o lidi, kteří žijí například v malých městech nebo chudých zemích, abyste na ně zapůsobili. Je to tedy v dnešní době velmi těžké, ale stejně je to potřeba.

marketing

Když máte například kavárnu, je třeba udělat něco nového, například do interiéru umístit něco nevídaného, aby si lidé vybrali raději vaši kavárnu než kavárnu vedle. To zpravidla funguje hlavně ve velkých městech, kde lidé mají na výběr opravdu mnoho kaváren a celkově podniků, takže se podniky musí předhánět, aby k nim lidé chodili. Stává se tak většinou, že majitelé nastaví raději nízké ceny a na to nalákají mnohem více lidí, než kdyby do kavárny umístili něco nevídaného, co už stejně většina lidí viděla, pokud to nebude něco úplně nového. V dnešní době je tak velmi těžké podnikat a je třeba něco jako firma lidem nabídnout, dát jim třeba i něco navíc a snažit se o to, aby se příště vrátili a vzali s sebou třeba někoho navíc.

peníze

Musíte jako firma zapůsobit na mnoho lidí, kteří třeba váhají, jestli k vám jít nebo jít ke konkurenci. Vymyslete něco, co je přiláká a něco, co konkurence nemá. Nabídněte jim firemní dárek za využití vašich služeb, nabídněte jim něco navíc, co jinde mít nebudou. Můžete využít třeba i nějakého slevového kuponu a podobně, protože to lidé milují a přinutí je to si u vás nakoupit něco dalšího a znova. Když jim dáte slevu na další nákup, využijí toho ve většině případů, to se nemusíte bát. Je to velmi časté, že lidé nakoupí jen proto, že mají někde slevu a také proto, aby získali další a další slevu a něco tedy zdarma. Na to lidé hodně slyší, tak toho můžete využít.