Když se někdo pustí do podnikání přes internet, musí počítat s tím, že se mu v tomto sice může, ale také nemusí automaticky dařit. Podnikání je totiž ve virtuálním stejně jako v reálném světě nejistou záležitostí, a když člověk opomene něco podstatného, může na to doplatit, i kdyby měl jinak sebelepší nabídku za sebevýhodnější ceny.
Je tomu prostě tak, že nestačí jenom mít co nabídnout, ale je nezbytné rovněž prosazení se mezi ostatními nabídkami, jichž je na internetu přehršel. Protože bez prosazení se zkrátka nabídka leckoho z podnikajících lidí hravě zapadne a unikne pozornosti těch, jimž je určena. A to by se logicky dít nemělo, má-li si tu na sebe jeden vydělat.
Aby se pak podařilo v soupeření s cizími nabídkami uspět, je nezbytné využívat co nejefektivněji SEO marketing. Ted cokoliv, co pomůže něčímu podnikání na internetu, co tomuto prokáže dobré, ne-li přímo skvělé služby v internetových vyhledávačích, nástrojích, které rozhodují v mnoha případech i vysloveně o bytí nebo nebytí té které podnikatelské aktivity.
Zkrátka je zapotřebí dosáhnout toho, aby se dostal web s určitou nabídkou na přední pozice v internetových vyhledávačích, tam, kde ho lidé používající internet nejsnáze najdou a nejspíše využijí. A to pochopitelně není v silách amatérů, to chce profesionální pomoc s takovými záležitostmi, jako jsou dejme tomu odstraňování nedostatků webu, copywriting, linkbuilding, ideální volba klíčových slov a podobně.
Jenom tak se lze postarat o to, že bude mít ten, kdo se vrhne na podnikání přes internet, dost zákazníků. Těch, jež potřebuje k tomu, aby z provozování podobné činnosti vyžil. Protože tito sami nebudou trávit třeba i dlouhé dny tím, aby našli právě tohoto podnikatele mezi všemi ostatními, tito nebudou nikdy pročítat všechny odkazy, jež dokážou vyhledávače najít a nabídnout, jenom aby se ujistili, zda není nějaká nabídka tam kdesi docela vzadu náhodou o něco lepší než ty ostatní. To je úkolem provozovatele webu samotného a SEO.